Pitäisi olla. Mutta tarkistan vielä huomenna.
Meneekö se niin, että vanhat ja kuluneet jarrupalat = jarruneste on ikään kuin tiukemmalla ja vähempänä vrt. uudet ja paksummat jarrupalat? 
Kyllä ABS-valo ja korjauskehotus luistonestosta paloivat jo ennen jarrupalaremppaa. Kaveri väittää, ettei noilla ABS-valoilla ja luistoneston korjauskehotuksella ole mitään yhteyttä jarrupalojen vaihtoon. Minä taas väitin, että Volvossa kaikki - siis ihan kaikki mikä liittyy varoitusvaloihin - on mahdollista!!

Kyllä, silloin kun jarrupalat ovat kuluneet, työntyvät männät ulos, jolloin järjestelmän nestetilavuus kasvaa. Kun uudet palat asennetaan, työntyvät männät sisemmäs, joka näkyy jarrunestesäiliön nestepinnan nousuna tai jopa yli tulvimisena.
Jarrupalojen vaihdolla ei ole yhteyttä ABS-valoon, eli kyllä kaverisi on tässä asiassa oikeassa. ABS-järjestelmä ei ole taikuutta, siellä on tietyt komponentit missä voi vikaa ilmetä ja sitä kautta sytyttää häiriövalo. Kuten jo todettu, niin vikakoodien luvulla tässä kohti täytyy lähteä liikkeelle.
OK. Huomenna pääsen vikakoodien lukupaikalle.
Mutta voivatko laatu(?!)osien hinnat vaihdella saksalaisen nettifirman 19 eurosta Motonetin 69 euroon?
Onko kyse edes samasta tuotteesta, vaikka nettisivut väittävät rekisterinumeropohjaisella haulla että ABS-anturit saa Saksasta todella halvalla?!
Voiko jauhelihan hinta olla eri jos sen ostaa K-kaupasta tai S-Marketista?
Ulkomailta tilatessa voi hinnat olla eri kuin Suomesta ostaessa, koskee niin autonosia kuin muitakin tuotteita. Se on valinta, haluatko säästää rahaa, vai haluatko tukea suomalaista työtä, kuinka nopeasti haluat osan käteen, ja mitkä on oletukset mahdollisten palautus/vaihto/reklamaatiotilanteiden suhteen.