Kyllä mä tuota lueskelin. Tuossahan on sivu66 momentinmuunnin(kytkin)-ylivaihde-etunmainenkytkin jne. Miten se siellä turbiinissa muka olisi?enkö sitten kässää taas jotaa.
Tuolla tarkoitettanen sitä, ettei se ole laatikon perusrungon sisällä normaalisti, koka laatikko on alunperin ollut 3-vaihteinen.
Linkatun manuskan (orkkisnumerointi) sivulla 76-> käsitellään asiaa...
Laatikko luisti nelosella reilussa kiihdytyksessä kuumilla öljyillä männä viikolla, jolloin tiputin nelosen pois päältä ja ajoin parkkiin pariksi päiväksi. Ongelma ilmeni, kun olin antanut motarilla taas avosandaalia
tmTällä kertaa päätin kokeilla jotain uutta. Käteen sattui mätänetista mag1 tms. öljyt (kun 220 oli vähissä). Lootassa olleessa satsissa oli forten korjaamolisäaineet. Huomion arvoista on se, että lisäaineiden takia öljyt kestivä kuumaa selvästi vähemmän kuin vakio ATF220. Öljynen kuumentumisen aiheuttamat ongelmat katosivat taasen hetkeksi kun vaihdoin öljyt (edelliset alle 20tKm ajetut).
Öljyissä oli selvästi kuumentuneen öljyn haju ja väri...
No, koska syyläri tihkuu hitusen, niin vaihdan sen ehjään, jospa se sillä helpottaisi?
