meinasin vaan et jos ei muuta käyttöä ole kuin noihin kahteen mutteriin niin turha ostaa/lähtee hakemaan! 
Pakun vinkki oli kyl hyvä. Yleensä en Biltemassa asioi niin olis mennyt ohi kyllä koko juttu.
Tosin tossa setissä on toi toinenkin työkalu mikä auttaa siipimutterin kiristyksessä sitten ku laittaa kasaan.
Mikäs tekniikka on katsottu hyväksi sitten siipimutterin kiristyksessä jos on pihdit käytössä?
Ruuvipenkki löytyy myös, mutta kun ne jouset on puristuksissa ei varmaa viittis leikkiä siinä mitää ylimääräistä..
Tosissaan ei olis tarvetta hylsylle kuin kertaluonteisesti per puoli ... siis tietenkin, ellei Koni ole aivan pa...kaa valmistanut

No, kysäisin kerran motonetista että mikä noista tekee heavydutyt niin vastasi että se itse tanko on paksumpi..
Ketä se sitten lohduttaa jos nivelet on kaikki samoja.
En tiiä varmaksi sitten onko OEM osaan parannusta, mutta FCPn sivuilla
väitetään seuraavaa:
Meyle HD sway bar link from Meyle has been redesigned to address known issues with the standard design. It features several upgrades and redesigns to make this part more durable and longer lasting:
- Thicker ball joint mount
- Larger ball joint with external reinforcement
- Increase link diameter for added stiffness (improved handling characteristics over stock.
- 4 year manufacturer warranty
- This sway bar link is perfect for Volvo's that have been lowered or still use a standard suspension.Jos toi maksaa 2 tai 5 euroa enemmän kappaleelta verrattuna OEM vaihtoehtoon niin ehkei sen väliä oo?
Mulla on madallusjouset alla, merkistä ei tietoa mitkä ovat, mutta meneekö ne riittävästi kasaan Bilteman tai Motonetin peruspuristimilla?