Tilasin jenkeistä sopivat renkaat ja nyt on on alakerta ja kansi paikallaan. Funtsailen edelleen tuota turbo valintaa. Mitsu 19T menis suoraan, mutta toi K24 olisi uudempaa/parempaa? tekniikkaa. Sovittelu ei ole niin suuri ongelma, kun kone pukissa.
Mutta, luin ettei toi K24 ole niin kestävä ja kuulema turbiinisiipien kanssa ollut ongelmia (tosin vain silloin kun ajetaan paljon ja kauan kovaa)
Ja toi K24 antaa vaarallisia ahtopiikkejä ja vaikeita hallita? jos näin, miten sen voi toimia sitten S60/V70R malleissa ?

TPC:n foorumilla on paljon kirjoiteltu k24 vs. 19t.
Suurinipiirteinen keskustelu
tehon puolesta k24 "voittaa" ehkäpä noin 25hv suuremmalla huipputeholla.
mutta 19t on taas saannu "kestävyystittlelin".
Noista ahtopiikeistä niin sanoisin että se on enemmän koneen ahtopaineohjauksen kunnosta kiinni ja miten kone on viritetty.
Saahan noita piikkejä 13G:llä kin

k24 löytyy 2 eri mallia.
R malli ja t-5 malli.
Ero on tuossa ahtoputken kiinityksessä.
noista turbiinisiipien ongelmista en osaa sanoa mitään
