Tuli vaihdeltua imm:n ja turbon välinen putki ja bypass, kun tuon savutestin yhteydessä siltäkin suunnalta tuli savua.
Bypass päivittyi uuteen Boschilaiseen, vaikkakin rinkulalogot siitä löytyy (710P).
Vanha putki oli tässä kunnossa.
Uusi putki ja bypass

Suurempaa eroa ei kyllä huomannut, mutta ei nyt ainakaan leviä käsiin. Tyhjäkäynti vielä humppailee. Seuraavaksi tutkitaan kaasuläpän asentoanturi ja itse tyhjäkäyntimoottori.
Edit:
tänään ihmetelty kaasuläpän asentoanturia. Otin irti ja putsailin, joskin ainakin mikrokytkin oli kunnossa kun ennen putsailua mittasin. Mikrokytkin tunnistaa siis asennon kun läppä on täysin kiinni.
Samalla huomasin, että imusarjassa oleva tyhjäkäyntimoottorin letkun kara oli irti imusarjasta. Sovitteen pitäisi olla todella tiukka, mutta tämä lähti ihan vetämällä irti. Laitoin Permatexin tiivisteliimaa väliin ja väliaikaisesti nippusiteen painamaan karan tiiviisti paikkaansa. Katsellaan miten se tuosta kovettuu.
Tyhjäkäynti taas tipahti n. 100rpm, kylmällä kelillä ja moottorilla ollaan nyt n. 900-950 rpm joka speksiin sopii. Sahaaminen vielä kyllä jatkuu. Muutama tyhjäkäyntimoottori olisi mitä tuohon tilalle voisi vielä koittaa, siihen epäilykset nyt kohdistuu. Tyhjäkäyntimoottorin johdon kun nyppää pois, niin humppaus katoaa, mutta kierrokset painuu noin 600-700rpm kieppeille, joka on taas liian alhainen.