On täällä ihmisillä asiat hyvin!

Ei kait muuten nuin pienistä asioista tarvi näin pulttina olla?

Kysytään vaikka eka, että jos jollekki on vaikka ulkonäkö syistä sumarit, päivävalot, xenonit mitä vaan, niin mitä sitte? Toiset laittaa hiuksia, vaatteita tms ihan vaan ulkonäkö syistä. Meettekö avautuu sitte, että hei kaveri otappa tuo paita pois?

Okei, oli vähä kaukaa haettu ehkä.
Näyttää olevan uusia tappelijoita täällä, niin kysyn saman minkä ennenki tässä oon kysynyt. Kilahatteko päivävaloista te, jotka kilahatte sumareista? Päivävalothan on kuitenkin lailliset.

Ettiin pari vanhaa kuvaa iteltä, toisessa sumarit ja toisessa päivävalot.

Kumpi pistää päivän enempi pilalle? Alemmassahan siis päivävalot. Vähä ehkä huono vertailla ku eri kuvakulmat ja kauempaa jne jne. Mutta siis melkein samalta ne näyttää, kaukaa/ajossa ei välttämättä ees eroa huomaa.
Paitsi joo, itelle nuo päivävalot on jälkiasennettu. Siinähän se tuliki, miks niitä ei saa olla? Alkuperin jos ois ollut, niin ois ok polttaa niitä?
Samoin itsellä xenonit, umpiot on hyväksytyt xenoneille, vaan automaattinenkorkeudensäädinhän sieltä puuttuu. Eli nuo mun xenonitki nyt häirittee? Miten tuossa sit jos vastaan ajelee ja ei tiedä sitä, onko mulla automaattistakorkeudensäädintä? Seuraavana yönä ei saa unta, kun pitää miettiä oliko ne lailliset vai ei.

Joo no ite oon vasta alottelija näissä auto juttuissa, vasta noin 40tkm takana. Oikeestaa koskaan ei oo niin paljoa häikässy, että pitäs alkaa avautuun. Rihlatuissa ehkä, mutta ei oo oikeesti niin isoasia.
Ei herneitä, huumorilla kirjotettu. Liekkö ees kaikki ommaa mielipidettäkää. Kuhan pakkaa sekotettaa.