Joo, ja kyllä niissä kansissa oli myös hyvät merkinnät, mut viimeksi olin niin tohkeissani kun vitutti, etten malttanut lukea ajatuksella kaikkea sisältöä niistä

Akku on vielä latauksessa, kaiketi olisi jo täynnä, mut tänään en jaksa alkaa värkkäämään valojen kanssa. Joten, tein tänään muita alustavia töitä.
Mulla on varastossa muovista salmiakkikuvioista verkkoa, pahimmoilteen kaksi palasta ja molemmat liian pieniä puskurin keskiaukkoon. Joten, otinpa ja kolvilla liitin ne yhteen ja nyt mulla onkin yksi iso pala, josta sain tehtyä keskiaukon verkon. Ei puutu enää kuin sen kiinnitys, ja se on helppo kun hyödynnän puskurissa jo olevia "kynsiä" (niissä on ollut vissiin kiinni joku ilmanohjuri). Yllättävän helppo projekti oli toi

Ja tosta verkosta riitti myös sumareiden aukkoihin, laitan nyt alkuun niihin pelkät verkot kun budjetti ei salli ostaa ledivaloja, lisäilen ne sit myöhemmin.
Mukavasti noi verkot tuo lookkia muuten niin riisuttuun puskuriin. Vielä kun siihen saisi maskin jostain, ja sen prkl kulmalistan.