Autodiagnoosi  Carcom Oy

revoten megginsit Uusia kuvia s.100 Ny se läks

  • 1575 Vastauksia
  • 425239 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pikkuhukka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 485
Molemmat on just noita Lemlöftereitä, mut kartturin puolella ei mennyt pohjaan asti. No onneksi toi on vaan 30eur joten ei kallis investointi. Mä vaikka rälläköin sen seuraavan ohkasemmaksi, tosi  sillon sovite ei ole niin jämpti joten niin jämäkkä ajaa?
Veikkaan että pskaa välissä, ruostetta tms. Ovat sen verran tiukalla sovitteella että pienikin kerrostuma haittaa. Ei kannata väljäksi rälläköidä, kuluu nopeammin eikä se ainakaan paranna ajettavuutta.Toiseksi tuo alapallon kuppi ei ole niin paksu että sietäisin hirveästi rälläkkää.

Kuuskymppiseen vaihdoin viime kesänä alapallot ja operaatio oli melko kivuton kun olin eka
a. hiomapaperilla putsannut sen tilan mihin alapallo menee
b. puhalsin loput roskat paineilmalla pois
c. voitelin alapallonivelen metallikupin pienellä määrällä vaseliinia ennen asennusat

tarkka sai olla että meni suorassa eikä jäänyt kantamaan kummaltakaan puolelta.
V60 T8 -19

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Mikä saa akun tyhjenemään yön aikana? Flekti, vai ilmastoinnin kuivain tjsp? Ajettiin eilen illalla vielä autolla, käynnistyi normisti joten silloin oli vielä virtaa mut nyt tänään niin ei sano ei yhtään mitään.

Ja toinen, voiko auton katsastaa kesällä nastarenkailla?
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1175
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Mikä saa akun tyhjenemään yön aikana? Flekti, vai ilmastoinnin kuivain tjsp? Ajettiin eilen illalla vielä autolla, käynnistyi normisti joten silloin oli vielä virtaa mut nyt tänään niin ei sano ei yhtään mitään.

Ja toinen, voiko auton katsastaa kesällä nastarenkailla?
helposti se tyhjenee kun unohtaa jotain päälle

Poissa Pankari

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 136
  • www.vrcf.fi
Lainaus käyttäjältä: Revote.  Ja toinen, voiko auton katsastaa kesällä nastarenkailla?
[/quote

Ei kai minun mielestä, kun epäilisin että soveltavat talvirenkaan pakollista käyttöaikaa.

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
helposti se tyhjenee kun unohtaa jotain päälle

Siinäpä se onkin kun mitään ei ollut päällä.

Ei kai minun mielestä, kun epäilisin että soveltavat talvirenkaan pakollista käyttöaikaa.

Ok.

Voi paska!!! Olin vaihtamassa orggis etuvaloja paikalleen, kun siinä touhun tohinassa pudotin toisen maahan sillä seurauksella että lasi meni halki. Joten sitä umpioo on ihan turha yrittää leimalle!"#¤%&)(/&%¤#"!"!!!!"#¤%&/&%¤#"

Torstaina leimaa on hakemassa maailman laittomin auto; ei lailliset valot (USA-malli), etupuskuri on lähes irti (runko puuttuu), vanteet väärällä jaolla (ne pitää muutoskatsastaa, otteessa mainitaan muistaakseni 18" rengas mutta ei 19"), alustalle ei ole TUV-todistusta....

Jos toi menee kerrasta läpi leimalla niin ihmettelen. En usko että mulla on niin paljoa puhujanlahjoja. Korkeintaan jos kohdalle osuu höveliäs suikkalakki, ja tällä minun tuurilla se ei ole.
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3475
Ei kai tossa muuta ole kuin rungollinen puskuri paikalleen, alustaa hiukan ylös ja pokkana alkuperäiset umpiot paikalleen. Jos/kun niistä käy käpy niin jälkitarkastuksessa tsekataan ainoastaan ne. Eli loput on pois huuhdottu  :)
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa Divi

  • Takki & Ovipahvi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2096
  • Myydään mainostilaa!
    • Instagram: @buildingbrick240
kyllä kesällä saa nastoilla leimata. lailliset renkaat ne on. Auto pitäis sitten vaan viedä konttorille jotenkin muuten kuin ajamalla :juhau:

Itse kävin viimesyksynä V70 leimaamassa nastoilla joskus syyskuussa :sundaydriver: leimasetä tuumas vaan että kyllä näillä leiman saa mutta ei ota kantaa mitä poliisit sanoo jos tulee matkalla vastaan :D

Niin ja vanteethan saa olla tuuman isommat kuin mitä otteessa lukee. ;)
240 -86 @buildingbrick240

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1175
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
empä usko että kukaan katsuri alkaa vanteita mittailemaan :D

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Jaa, vai sais leiman nastarenkailla? Mietin tässä sitä, että jos vaihtasin ne alle niin sillon ei tarvis nostella alustaa ylemmäs, ainoo joka pitäs tehä on et vaihtaa paksummat kääntymisen rajottimet kun ottaa sisäloksun sisäreunaan kiinni. Pääsis siis helpommalla :)

Ja ajattelin kokeilla katsastaa noilla valoilla :)
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3475
kyllä kesällä saa nastoilla leimata. lailliset renkaat ne on. Auto pitäis sitten vaan viedä konttorille jotenkin muuten kuin ajamalla :juhau:

Itse kävin viimesyksynä V70 leimaamassa nastoilla joskus syyskuussa :sundaydriver: leimasetä tuumas vaan että kyllä näillä leiman saa mutta ei ota kantaa mitä poliisit sanoo jos tulee matkalla vastaan :D

Niin ja vanteethan saa olla tuuman isommat kuin mitä otteessa lukee. ;)
Kaverilla jäi leima saamatta kun oli mennyt päivän yli kesärengaspakosta.

Otteessa lukee esim. itsellä vaihtoehtoisena kokona mm. 18" jonka yli ei mennä ilman muutoskatsastusta, kohdassa erikoisehdot ja huomautukset koko jää 17", jonka saa ylittää yhdellä tuumalla. Ainakin näin muistaisin kun viimeksi inssiltä kyselin.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Mulla tais kuule olla silleen että vaihtoehtoisena kokona oli 18" joten 19" ei saa laittaa ilman muutoskatsastusta?
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3475
Mulla tais kuule olla silleen että vaihtoehtoisena kokona oli 18" joten 19" ei saa laittaa ilman muutoskatsastusta?
Niin mullakin, ja muistaakseni leimamies sanoi että yli tuon koon pitää muutostaa. Mutta eihän se ole suuri homma kysyä konttorilta kun sinne ajelee.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7976
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Jaa, vai sais leiman nastarenkailla? Mietin tässä sitä, että jos vaihtasin ne alle niin sillon ei tarvis nostella alustaa ylemmäs, ainoo joka pitäs tehä on et vaihtaa paksummat kääntymisen rajottimet kun ottaa sisäloksun sisäreunaan kiinni. Pääsis siis helpommalla :)

Äläs mee ainakaan niillä mun talvirenkailla ajelee.

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Konttori on tossa 3km päässä, ei kerkee paljoo kulumaan :)

No tosi puheessa, riskillä pitää vissiin mennä noilla 19", vaikka on raapimisen jälkiä siellä täällä. Sormet ristiin.
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa Pikkuhukka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 485
"Suomi
Nastarenkaita saa käyttää 1.11.- 31.3., tai toista pääsiäispäivää seuraavaan maanantaihin.
Lisäksi jos keliolosuhteet sitä vaativat."

En lähtis nastoilla leimalle :)
V60 T8 -19

 

Carcom Oy  Elekma