Ahaa.
Siis tuo 800 euroa ei ole liikaa tuollaisesta, kunnollisesta (ainakin minusta tuntuu tässä vaiheessa) erityksestä? Ja vielä niin, että ovipahvit eivät todellakaan repsota eristyksen jäljiltä!
Onko tuo PA-200 ollut hyvä? Vaikuttaa, että se olisi tarpeellinen lisä jos meinaa päästä kunnolliseen äänentoistoon. Vai kuinka?
800€ on niin suhteellista...jos vertaa sitä auton arvoon niin eihän siinä oikein mitään järkeä ole. Ei sitä eristystä kuitenkaan kukaan niin paljon arvosta, mutta eipä nämä autohommat aina mitään järkijuttuja olekaan....niin paljon mukavampi on ainakin tuolla meidän seiskakympillä nyt taittaa matkaa ettei jälkeenpäin harmita yhtään. 800€ tuskin itse kyllä olisin valmis siitä maksamaan.
PA-200 tekee juurikin sellaisen pienen mukavan lisän, ei sillä mitään konserttisalia autosta tee mutta hieman tulee lisää potkua. Ja kuten sanottu, tuossa mun -00 mallisessa orggiskajareilla potki huomattavasti paremmin mitä emännän faceliftissä. Faceliftin etupään kaiuttimet on kovin heikko esitys verraten vanhempiin. Sitä en tiedä onko kasikympeissä samaa settiä kun seiskakympeissä. Itselle tuli juuri haettua vanhanliiton (-98) S80 T6 ja siinä näytti olevan HU-801 + PA200 , ja soi ihan nätisti.
Nykyisellä musiikinkuuntelutyylillä sanoisin että parempi vaimennus + vähemmän tehoa on mulle parempi kun nuorena poikana harrastettu paljon tehoa + huono vaimennus. Makuasioitahan nämä, ja samaan lopputulokseen päästään eri tyyleillä. Ei näissä tän ikäisissä Volvoissa kuitenkaan äänieristykseen paljon oo panostettu. Ovet tosiaan ensimmäinen tärkeä kohta. Lattiassahan on jo melko paksu äänieristematto tehtaalta.
Tuossa muutama kuva mitä omaan vanhaan sotaratsuun tuli tehtyä. Emännän auton projektista ei tainnut kuvia ollakaan, mut siihen tuli vähän parempia mattoja ja enemmän. Kuvista ei näy, mutta peräluukun verhoilut oli myös irti ja ne vaimennettiin myös.