Täällähän kaikki on varsinaisia ralliexperttejä...

Tuon ajan vehkeet oli hitaampia lähinnä sen ajan rengastuksen takia, ei noissa alustageometrisesti mitään kovin ihmeellisen perustavia virheitä ole. Tehoa oli rengastukseen nähden ja siihen nähden, että ajettiin soralla, yksinkertaisesti niin paljon että autoista tuli suhteellisen hankalia ajettavia. Mutta koska suoranopeudet olivat se mikä tuon ajan nopeillä pätkillä merkitsi, piti sitä tehoa olla. Tuon ajan pätkät oli aivan erilaisia kun nykyään, silloin ajettiin oikeasti kovaa ja keskinopeudet kasvoi todella suuriksi. Ei voi verrata nykyisiin hitaisiin pätkiin, missä keskinopeudet ovat paljon matalampia.
Tuossa yksi "modernisoitu" S4 esim. ajamassa mikroautoradalla
http://www.youtube.com/watch?v=_iApE9CHHcs Taittuu se mutkaankin kun laitetaan säädöt ja renkaat siihen käyttöön sopivaksi.
Audi oli ensimmäinen neliveto, ei ainoa. Kaikki voittaja-autot lopussa olivat nelivetoja, 205T16, S4 jne...
Harmi kun tuo todellisten evoluutioautojen luokka, eli S-ryhmä ei koskaan nähnyt päivänvaloa. Siellä olisi autot saaneet olla täysin tuotantomalleihin perustumattomia ja insinööreillä oli käytännössä vapaat kädet.
Lancialla, Audilla ja Fordilla olisi autotkin jo tuonne olleet valmiina, Lancialla itseasiassa kaksikin kappaletta. ECV ja ECV2. ECV:ssä oli mm. vanteetkin hiilikuitua ja autossa oli kaksi pakosarjaa kummallakin puolella konetta, niissä ahtimet ja imusarja keskellä pystyssä. Ns. tri-flux moottori.
http://www.ecv1.com/e-home.htmhttp://www.youtube.com/watch?v=omZ511tiUSk&feature=related