Te joilla on tuollainen 230f ja vx3, ehkä jopa lastu ja katti pois. Millaiset menohalut tuollaisessa on? Pääseekö kuinka liukkaasti 80-90 vauhdissa autoista ohi? Kun käyttöautoksi ostin 745 volen missä b200f niin sillä ei mitenkään ihmeesti mennä ohi. Ja jos vaikka kesällä sateella tulee absurdi päähän pisto että tarvii jossain parkkiksella koittaa luisutella niin olisiko tuollaisessa kutitellussa 230koneessa sen verran enemmän että jaksais mennä, ja kun on seittämän paikkanen niin varmaan se isolohkon tuoma vääntö voisi helpottaa kun on kaara sakkia piukassa?
Meikäläisellä on B230F + VX3.
Jonkun verran moottori piristyy yläkierroksilla (päälle 3000 rpm), kun M-nokan vaihtaa VX3:een,
mutta en itse edelleen uskalalla kauheasti ohitella, muuten kuin moottoritiellä, ellei sitten normaali kaksikaistaisella edellä menevän nopeus ole huomattavasti alempi.
Katalysaattori on paikallaan. Bensalastulla ei vapaasti hengittävässä vinokoneessa tee juuri mitään, jos tehon lisäys on haluna.
Muutama hevosvoima saattaa tulla lisää katalysaattorin poistolla, mutta ei taida paljon tuntua näissä vanhemmissa, raudasta rakennetuista "Ruotsinlaivoissa".
Kerrotaan myös, että jos märälläkään asfaltilla yrittää luisutella, niin aika tekemiseksi menee.
B230F + VX3 ja automaattivaihteisto ei meinaa luisuun lähteä. Tuskin manuaalillakaan kauheasti enemmän pääsisi luisuun.
Pystyyhän sitä moottoria kyllä sitten kunnolla virittelemään, jos lompakko kestää.