Jokunen määrä edellisten omistajien "korjauksia" korjattuna :
- pissapoika vipukatkaisijalla ja suorilla piuhoilla ilman sulakkeita suoraan akulta -> uusi pyyhkijän viiksi + vanhat johdot käyttöön. CHECK!
- nappilämppärin toiminnan tarkistus -> hantinpuolen jalkatilaohjausletku ja kuskinpuolen takajalkatilan ohjausletku ohitettu -> uusi pätkä dieselmoottorien suuttimien paluulinjaksi tarkoitettua letkua ja kytkentä. CHECK!
- mittarivalot + keskikonsolin valot + sisävalot -> uudet polttimot. CHECK!
- toinen takajarruvalon polttimo -> heijastinpinta oli sulanut sen verran, ettei vanha polttimo tullut ehjänä pois, eikä uusi mahtunut tilalle -> ei muutakun vinku kauniiseen käteen, ja hiukan kanavan avarrusta

Mielenkiintoinen havainto oli, että Momon rattiin oli porattu toinen reikäpiiri....jossa yllätykseksi olikin sama jako mikä ratissa jo olikin. Pääteltiin siinä, että oliskohan joskus raidepään vaihdon yhteydessä ratti mennyt vinoon, ja tämä olisi ollut korjausratkaisu
