Pistetääs tämmönenkin "projekti" tänne, kun tuli tänään hankittua talviauto. Sattui tuollanen löytymään vajaan parin kilometrin päästä kotitallista, nii pakkohan se oli hakea. Sikäli koomista, että viime talvena oli alla lähes identtinen peli

Tästä tuskin tullaan mitään sen kummosempaa rakentamaan, mutta josko sitä jotain pientä aina...


Kyseessä on siis -88 mallin jenkkituonti 245. Koneena B230F, vissiin LH2.2 ruiskulla ja perässä automaatti ylivaihteella...olikos se sitten tyypiltään AW70

Varusteina toimimaton ilmastointi, ohjaustehostin, keskuslukko, sininen nahkasisusta. Kirkkaat vilkut löytyy edestä ja takaa, harmittavasti kyllä toisesta takavalosta on hukkunut juurikin vilkunlasi

Myös lesjömadallus kuuluu "varustelistaan". Pientä kukkaa löytyy sieltä täältä, ja normaaliin tapaan takaluukku on mätä.
Pohja näyttäisi onneksi olevan yllättävänkin hyvä. Volvo on jäänyt leimaamatta viime syksynä, syynä hantin alapallo, ja mädäntyneet takatukivarret.
Tänään alottelin "projektia", vaihdoin rikkinäisen umpion tilalle ehjän, ja vaihdoinpa samalla sit toisellekin puolelle. Lasinpyyhkijän moottorin niinikään vaihdoin toimivaan....aika hitaasti toimii kyllä pyyhkimet edelleen...liekö vivustot herkistelyn tarpeessa.
Toinen takatukivarsi olis jo vaihdettu, ja toinenkin on pöydällä irti. En oo kyllä noin mätiin tukivarsiin ikinä törmännyt.
Ensimmäinen tavote olis saada leima...seuraavaksi mahdollisesti heitän tähän M47:n joka jäi edellisestä farkusta ylimääräiseksi. Osaako joku sanoa suoraan, että mitä täytyy ottaa huomioon laatikkoswapissa? M47:n kartaani löytyy, samoin vauhtipyörä + kytkin. Kytkinpolkimenkin otin talteen, mutta onkos tuossa automaatissa sama poljinteline? Boksia vissiin täytyy jollain konstilla luulemaan, että laatikko on N-asennossa?
Jos swappi toteutuu, niin tässä olisi halukkaalle tarjolla ylivaihteellinen automaattiloota...tarjousten perusteella
