Noniin....
Vähän lambda-antureista: Halvoissa antureissa ei ole keraaminen sydän, näinollen kestoikä paaaaljon lyhyempi kuin aidos bossilaases.
Seoksen muodostus pääasiassa tapahtuu imm ja lambda-anturilla.
Sen minkä imm jättää huomiotta (rikki), niin lambda yrittää korjata ja valo syttyy kojetaulus.
Tosi paljon on ollut nimenomaan imm vikoja, eikä lambda vikoja ollenkaan.
IMM pitää olla täysin rikki (vrt liitin irti/kontakti vika) jotta antaas vikakoodia.
Jos esim. imm ilman lämpöanturi vähän rikki ja ilmoittaa eculle lämpötilaksi -40C, niin seos rikastuu huomattavasti ja siten lambda ei pysty sitä korjaamaan. (lamppu palaa kojetaulus)
Olikos 216 loppuunen imm, muistanko väärin.......
Alkuperäinen imm maksaa sen 300e ja tarvike/"tehdas"korjattu 100e.
