Putsari kotelosta ei kannata sitä pakosarjan puoleista avata, turhaa imee pakosarjalta kuumaa ilmaa.
0.3-1bar virit
-Välijäähdytin (vakio tosi surkea, huomaa eron jo vakio paineilla)
-Bensalastu
-0.7bar jälkeen
viimeistään sytkälastu-Viiminen äänenvaimennin
1bar kohdalla loppuu:
-IMM (karvan alle jo loppuu)
-Turbo
-Suuttimet
-Katti (oikeastaan vähän aikasemmin jo)
-Downpipe 3" ja loppuputki kannattaa kasvattaa väh. 2.5"
Lisäjousena 940 käsijarrukengistä saa sillä pitkällä jousella nostettua 0.2-0.3bar... Riippuu varmasti jousisarjasta.
Tai sitten myy se kaverilleni joka etsii 940 turboa mitä koskaan viritelty/huonoilla lastuilla ajeltu.
Harvassa ovat.
