Mä kinaan pikkasen vastaan, vaikka en näistä mitään tiedä/ymmärrä siinä määrin kuin sinä. Sytkälastusta ei varmasti ole haittaa, mutta 0,7 barin juuri ja juuri vakion ylittävällä ahtopaineella se tuntuu hieman liioittelulta.
Oma orkkis FK-koneiseni B230 mylly ropisi jo 0,7 ahdoilla 3500rpm kohdalla iloisesti, mutta siinä vaiheessa mentiin jo kartoissa kohdissa, joihin vakiolla ei ikinä pääse mitenkään.
Katsomalla tuota vakio-syttykarttaa ymmärtäneet asian.

Merkityt pisteet maksimikuormalla ovat +4500 rpm soluissa, joissa ennakko on vakio (25 astetta).
Mun autolla on kuitenkin ennen oman omistuksen aikaa ehditty ajaa ilman mitään lastuja 0,8 barin maksimipaineilla 500tkm. Toki tuo paine tulee turboplussassa vasta kierrosmittarin loppupäässä, mutta eikö juuri siellä sen sopan pitäisi loppua? Tietysti ihan jokapäiväisessä ajossa ei välttämättä ylitetä tuota 4000 kierroksen rajaa.
0.8 bar ahdoilla loppuu ensin IMMu, joka on tapissaan tuolloin. Seuraavaksi loppuu suutinten tuotto, siinä 200hv nurkissa, jolloin suuttimet ovat 99% pulssi-suhteella.
Turbo+ antaa täyden höngän vasta siellä +4000rpm kohdilla, jolloin vakioromut ovat tapissaan ja bensakartasta on jäjellä mahtavat neljä solua!


Pidän kuitenkin listaasi järkevänä siinä mielessä, että hyvin harvoin se 13c + 0,9bar lopulta riittää kun hommaan pääsee sisälle. Mutta jos tekee asiat kunnolla ei niitä saa tehdä kahteen kertaan. 
Vakio 13C:llä mennään 0,9 ahdoilla, sillä laatikko ei kestä isompaa ahdinta. AW30-40 olisi seuraava prokkis omaan katiskaani ja sen seuraksi ahdistin isommalla pakopesällä (vähintään #7), sillä muutoin pakopaineet ovat tapissaan.
Tosin näin talven kynnyksellä tuolla 13C:lläkin takanakit (195/65/15 nastat) huutavat ja kipunat sinkoilevat kun kaasun lyö lattiaan, joten enempää vääntöä minä en kaipaa täksi talveksi!

Puliuk0n mainitsema naku-rikastus LH&EZK kombossa menee näin.

Sylinteri A naksahtaa, sytty-myöhäkköä -3 astetta, jos ropina loppuu, palautetaan ennakkoa em. sylinteriin hiljalleen 0,375 astetta kerrallaan.
Tai
Sylinteri A naksahtaa, sytty-myöhäkköä -3 astetta, jos sylinteri A naksahtaa uudelleen, myöhäkköä lisää -3 astetta (-6 yhteensä) ja huudetaan isoveljeä apuun (LH) ja pyydetäänä sopitusta lisää isän kädestä.
Lisä-sopitus pidetään niin pitkään, kunnes pikkuveli (EZK) huomaa kuormatiedon tipahtavan reilusti, jolloin naku-rikastuksen anto lopetetaan.
Tai
Sylinteri A naksahtaa, sytty-myöhäkköä -3 astetta, jos sylinteri B naksahtaa, myöhäkköä lisää sille pytylle -3 astetta. Sama pätee myös C:lle ja D:lle.
Yksittäinen naksahdus tuo vain sytty-myöhäkön mutta kaksi naksahdusta samasta pytystä tuo automaattisesti naku-rikastuksen.
Nakurikastuksen vuoksi en suosittele vakio-romuilla yhtään enempää ahtoja kuin sen 0,8 baaria. Isommilla
suuttimilla ja IMMulla voi sitten ahtaa ihan niin paljon kuin pikku-mitsulla kehtaa vetää pakopaineiden puolesta.
Isommat suuttimet ja IMMu tietysti edellyttävät
oikein tehtyä lastua, jollaista ei ikävä kyllä ole tarjolla keneltäkään näillä markkinoilla!