Nuo dokkarit on itselläni kopioita vihreekantisena ja ei tällä hetkellä sähköisenä muodossa, toki voin skannata jos jaksaa MFP:n kaivaa kaapista. Löytyy muuten samaa infoa nähtävästi myös alldatasta sekä vidasta, jos pääsee jompaa kumpaa käpistelemään niin sieltä löytyy.
Kerro vain se dokkarin TP numero ja sivu, jolta asia löytyy, niin yritän kaivella sen esiin.
Vidaa ei ole, eikä myökään alldataa.
Millähän olet todennut ettei vaikuta pakkojen kiinnipitoon? Kuuluisalla persdynolla? Oskilloskoopilla? Myös 240:n AW lootaan myytiin r-sportin toimesta settiä jolla linjapainetta kasvatettiin jota suositeltiin välijäähdytinsarjan kanssa asennettavaksi, ettei laatikkoa luistateta rikki.
Sillä, että luistava laatikko ei kestä mikamaista ajotapaa 180tkm matkaa!
Mikähän tämä AW versio on mitä tarkoitat?
Jäähdyttimen ymmärrän kyllä oikein hyvin, sillä sitä suositellaan asuntovaununkin kanssa.
Ja kyllä! Oskiloskoopilla olen asian mitannut!

Kysyitkin vielä!

Helppo mittaus! Kierrosluku ja nopeustieto rinnakkain! = luiston määrä kierrosluvun suhteena! :hello:
Minun mielestäni tuo wäärin wirittäminen (jo muutenkin kuin tuplaveet) on sinulta outo termi, koska tarjoat omaa tapaasi ainoaksi oikeaksi, joten jotenkin absurdia 
Minun tapani ei ole ainoa oikea, mutta siinä on tiettyjä elementtejä, jotka ovat se
ainoa tapa tehdä asia toimivasti ja oikein.
Ainoastaan vidiootti (ilman V:tä) ajaa 016 IMMulla 1,5 baarin ahdoilla vinokonetta "sattuneesta" syystä!
Liekö sinulla jotain ongelmia luetun ymmärryksessä?

Edit: Eikö tuo laatikon lipsuminen vähän jo kerro siitä että jotain mennyt perseelleen? Itellänikin on paljon ajettu laatikko ja minä kyllä rankasen sitä, eikä mitään luisumista vielä ilmestynyt. Kuten ei monilla muillakaan tuttujen laatikoilla. Niissä vaijerit on säädetty kuten pitääkin.
Laatikon lipsahtaminen kertoo idioottimaisesta kokeilustani 1,5 baarin ahdistuksella ja 36 asteen ennakolla. Lopputulos oli "mukavahko" pingahdus ja laatikon lipsahtaminen.
Ja väitän, ettet ole rankaissut laatikkoasi koskaa samalla tyylillä kuin minä, sillä säätämisen
tm yhteydessä niitä paikaltaan täyskaasuvetoja on kertynyt useita tuhansia!
Lisäksi ne on tehty kymmeninä kertoina peräkkäin, joten eipä ihme, että paikat alkavat ratkeilla, kun autoa rääkätään tavalla, jota sille ei ole suunniteltu. Lisäksi hellekelit tekevät oman mausteensa noihin vetoihin.