Sittenhä suunta on oikea - autoha on pilattu jo vaimentimien poistolla & lastulla. Kissa poistuu putkesta kun töiltä kerkeää 
Ahdin, suuttimet, välijäähy sitten niitten jälkeen listalle. 19T haaveissa 
Suutinten vaihto aiheuttaa lastun muutoksen tarpeen!
Vaimentimien poisto sinällään ei paranna tilannetta erityisesti, muutoin kuin lisäämällä mölyä älyttömästi. Toisaalta se saa aikaiseksi kuvitelman voiman lisääntymisestä, vaikkei teho lisäänny kuin 0,1%.
Tarviketakavaimennin on virtauksiltaan kehno täyskaasulla ja kovilla kierroksilla ja lisää omalta osaltaan pakopainetta, kuten vakio katalysaattorikin, turbosta puhumattakaan.
Minun ratkaisuni tuohon on vaihtaa ne paremmin virtaaviin, sillä muutoin on luvassa katsastus-jumppaa, jota en laiskana viitsi tehdä.
Välijäähdytin on minusta aikas kärkipäässä vaihtolistalla suuttimien lisäksi, jos tehoa haetaan.
Teho löytyy harkitsemalla koko kokonaisuutta ja vaihtamalla komponentteja sen mukaan.
Mitään yhtä asiaa/komponenttia, jonka vaihtamalla saat "jarrun" pois ei ole, vaan kyse on kokonaisuudesta, kuten aina!