se jäi itellä laittamatta kun en koskaan selvittänyt miten sille pitäisi putket vetää, kun F:ssä ei oo tommosia vesikiertoja 
käykö se tosiaan niin perkeleen kuumana että se normiajossa muka öljyjä käristäisi? 
Putkien paikoista en nyt muistin varaisesti sano mitään.
Kyllä, se käy bensiinillä yllättävän kuumana ihan normiajossakin!
Ei ole mikään yllätys, että ahtimen rungon lämpötila on +150C ihan normaalin 100km/h maantie lenkillä.
Siksi se vesijäähdytys on sinne veivattu.
Alkusarjan turboissa sitä ei ollut, mutta tiettävästi kaikissa mitsuissa se on vakiona, jostakin syystä.

Miksiköhän kaikissa uudemmissa autoissa moinen on vakiona bensa-vehkeissä, joissa on tehoa enemmän kuin 100kW. Poikkeuksia varmasti on, mutta väitän niiden olevan vähissä.

Miele
tmpiteeni on, vesijäähdytys kaikille turboille, joille se on mahdollista ilman auton uudelleen rakentamista!
