Onnea uudelle autolle 
Mistä päin muuten ostit? Minkä värinen?
Mullahan on muuten aikalailla sama kokoonpano, mutta ilman erillistä siirtopumppua, putkisto yhdellä vaimentimella ja ahtimena jonkun verran suurempaa kokoluokkaa oleva hx35.
Mulla väännöt oli hiukan yli 400nm välitysten, nopeuden ja tehokäyrän mukaan laskettuna, eli kyllä sulla varmaan enemmän on kun ahdin tod näk herää hiukan alempaa.
Kytkinhän sulla on sama kun mulla ja se kestää kyllä yli 400nm, laatikkokin voi sen kestää ainakin jonkun aikaa kun ei oikeen revittele varsinkaan kolmosella.
Tehot riippuu vähän miten pumppu ja ahdin piisaa.. Itse olen ajanut max 2 bar paineilla ja siinä oli sen 255, mutta mulla ongelmana että kun ahdin herää niin sitten alkaakin tehokäyrä hiipua, johtuuko sitten pumpusta vai mistä, sitä en tiedä.
Jos se vetää iloisesti ylös asti niin pitäisi se yli 250hv irrota, ehkä..
Kiitos
kyllä se vetää iloisesti ylös asti, ei siis rupea loppuun päin hyytymään vaan meno tuntuu kohenevan koko ajan, kierrokset vaan loppuvat kesken

myyjä sanoi että on rikkonut jo yhden m47 laatikon ja tuo olis nyt se toka joka on menossa, ja kertoi myös tuosta kolmosesta, ettei sillä ole uskaltanut enään revitellä alakierroksilla, ite oon kolmosenki vetäny alusta loppuun siten että kakkosen kierrättää ensin ihan tappiin -> nopeata kolmoselle, kierrokset ei kerkeä paljon laskea ja kaasu pohjaan

eli että siellä olis aina valmiina jo korkealla kierrokset. mutta pitää siis olla tarkkana kolmosen kanssa jatkossakin.
ahtopaineet on kakkosella sen karvan verran vajaa 2bar mutta kolmosella ja nelosella ahtopaine ylittää tuon 2bar jonka mittari maksimissaan näyttää, eli ei tarkempaa tietoa.
mustaa pukkaa pirusti putkesta heti 3000rpm jälkeen

jalasjärveltä/kauhajoelta ostin
E: tuli muuten semmonen mieleen että tuossa ei ole visko flektiä... sähköflekti on joskus ollut kiinni kun näkyy jäähdytys putkessa anturi olevan kiinni ja kun myyjältä sähköflektin sain kerta mukaan.
kannattaakohan kuitenkin asentaa tuo sähköflekti takaisin, syytä en tiedä miksi se on pois otettu. lämmöt kyllä pysyy max puolessa välissä ja matka ajossa vähän sen alle. öljylämmöt 80astetta
terveisin nimimerkki: ei_diesel_tietoutta