Mielessä on käyny mut oon nyt ettiny mekaanista ton hx35 kaveriks..jos tuplaturbon tekisin ni pakosarjaa erillinen hukkis mistä johdetaa pakokaasut isomman hyrrän "pakosarjan" puolelle ja siihen samaa välii taas isompi hukkis millä saadaa se kokonaisahtopaine säädettyy halutulle tasolle..noin niinku teorias 
Niin ja pitää myös ne pikkuturbon pakokaasut päästää isolle turbolle jo ennen hukkaportin avautumista, että iso turbo heräisi suht nopeasti..eikö vain?
Esim. Joku mitsun turbo 1. turboksi, jossa maksimi ahtopaine 0,8-1,0bar ja sitten 2. isompi turbo vaikka joku HX40, semmosella pakopesällä ettei pakopaine muodostu ongelmaksi 2,0-2,5barin ahtopaineilla.
Olisi kiva nähdä toteutus tästä..EHKÄ itselläniki ois intressejä tähän..mutta rahaa ei..

Kattoo ny jos sais joskus sen Holset hx35:sen jaetulla pakopesällä, heräilee melkeen yhtä "hyvin" mitä meikäläisen T3/T4 ahdinkin..