Löytyy täält ku luet vaan..ja kun on virittely vaan vähän mieles ni lyöt sen isomman turbon kiinni ja syöttöpumppuu isompi nestepää ja unohat noi kannentiivisteet ja kiertokanget
kytkin antaa periks jos manuaali..se korjaantuu -763 sre asetelmalla ja loota jos m46 tai m47 ni ei kestä pitkää..m47 antaa ensin periks..noista on hyvä lähtä 
Joo eipä tossa oikeen, jos on jo orkkisturboriisseli niin tartte muutako kytkin laittaa jämäkempi, nimenomaan juuri tuo 763 sre, ja M4x -laatikot ny kestää sen minkä kestää.. Volvoon on niin nätti vaihtaa laatikko, ettei sillä oo väliä vaikka aluks ajelee sen M4x-sarjan laatikon paskaks..

Toki sit jos pitää alkaa sinne getragia sovittaan niin siinä ny joutuu hetken varmasti touhata..
Omia kokemuksia ei ole, mutta tuskin se M90 laatikkokaan mihinkää hirveeseen driftinkiin sopii sen paremmin mitä M4x-sarja..Saattaa kestää pitempään mutta eiköhän senki hajalle saa. Joskus itte hirvittää verättää 3. vaihteella asfaltilla ku ei tiedä millon tuo M47 nostaa kytkintä..

Mutta mitää remmiahtimia ne deekun vakiokanget ei sit kyl varmaan kestä.. eikä turbookaan kannata liian isoo laittaa, jos haluaa ajomukavuuden säilyttää.