No Nyt on uus Immu Volvossa vaan eipä auttanut kuumana käynnistymiseen, muuten auton käynti kuulosti paranevan taas (kun vaan ensin saa sahattua käyntiin). Ja niinhän sen vissiin pitäskin, kun on vaihdettu IMM, ruiskunlämpöanturi, tyhjäkäyntisäädin, hiilisäiliön haljennut letku vaihdettu, ykk-anturi, vj-kansi, pyörijä, tulpat, polttoainepumpun rele, polttoainesuodatin, imusarja kiristetty, ilmanputsariin pakosarjalta tulevan Ilman esilämmitysputken reikä tulpattu kun oli termostaatti systeemi ihan jumissa.
Mutta kappas jo aikaisemmin kattelin tota polttoainetankin laippaa, joka oli ihan ruosteessa ja näytti vähän ainetta tiputtavan, mut annoin sit olla. Eilen sit koko Laippa irti ja vähän tarkempaan syyniin. No molemmat paluu sekä imuputki puhki ruostuneet ( Meni poikki kun yritti klemmareita avata), Laipasta puuttu kokonaan maadoitusjohto, joka kyl roikku irtonaisena vieressä. Polttoinepumppumppu ei pyörinyt muutenkaan vaikka anto virtaa virtalähteellä, mut alko toimimaan kun ruvvarilla pyöritti siipiä ja ruiskutti vähän WD-40:ppiä. Aikamoinen kuristin toi pumppu kun koitin puhaltaa läpi niin jarrutti aikalailla ilmavirtaa.
Kaikenlisäksi ollut kokoajan kun on korjattu vain vajaa puol tankkia bentsiiniä...
Eli ei siis ihme jos ei oikeen tahdo toimia ?
Nooh, huomenna sit lisää, kun tohon laippaan juotetaan vähän tuoreemmat meno ja paluuputket.