Volvoa rakenneltu ja on jo ajossakin.
Speiserit sorvattuna:

Napa sorvattu tuosta kuparitahnan kohdalta, siihen keskittyy speiseri ja levy:

Kasattuna:

Pitemmät satuloiden pultit ja sorvatut 7mm paksut holkit satulan keskittämiseksi levyyn:

Tein tuommoset roiskeläpän ja sisälokarien sekoitukset. Tuet huonekaluputkesta ja lattaraudasta, jotka on pulteilla kiinni korissa, koriin laitoin niittimutterit. Myös lokarin etupuolella on samalla tyylillä lärpättimet suojaamassa umpion pohjaa yms. Mukavasti loppui ropina ja kopina soratiellä ajellessa:

Lokarien helmat sain maalattua ja lakattua, hyvin onnistui häivytys olosuhteisiin nähden. Pitää vielä myllyttää jahka on kuivunut vielä muutaman viikon:

Rosteripuskurien kiinnitysraudoilla ei tehnyt yhtikäs mitään, joten muokkasin alkuperäisiä. Puskurit kohdilleen ensin liinoilla , teipillä jne. Ja sitten kahteen-kolmeen osaan silputut kiinnikkeen kiinni koriin ja puskuriin, sitten hitsaus kasaan. Lopuksi vielä hiekkapuhalsin ja maalasin epoksilla ja uretaanimaalilla kiinnikkeet:

Alkuperäinen laturi sippasi taas, latasi vain jossain 4000 kierroksesta ylöspäin. Nyt sai laturi väistyä jo aikaisemmin Justukselta hommaamani 100A Boschin vinokoneen laturin tieltä. Kiinnikkeen idea on pöllitty Luchadorelta

En kerennyt tuota tuon ihmeemmin hifistelemään, kun meinasi tulla vähän kiire asian kanssa, sillä seuraavana päivänä oli tarkoitus pöristellä Virtasalmelle vrcf:n ratapäiville:


Virtasalmella lauantaina. Hienosti toimi koko matkan, pari kertaa piti tiukkailla laturin hihnaa kun ilmeisesti etsi vielä paikkaansa ja ilmoitteli siitä vinkumalla. Akku taitaa olla jo melko paska, parin minuutin kompuran käytöllä alkaa starttaus olla jo vaivaista.

Sunnuntaiajelulta:

Muuten puskurien istuvuuteen olen tyytyväinen, mutta nuo kävyt on etupuskurissa vähän "nenällään". No, ehkä niihin tottuu. Nyt sitten vain ajellaan, pitää välillä keskittyä kesämökin remppaamiseen
