Rodmani laittoi sitten alustan myyntiin, tuli mieleen että olihan sinulla oikea alusta tilattuna? Onko T5-koneiseen oma...?
Oikea pitäisi olla.. Ei ainakaan ole mitään erikois mainintaa T5:sta, että sille olisi eri. Eilen TAAS säädeltiin nelisen tuntia sitä, eikä saa sitä sellaseksi, kun haluaisin. Keulan jäykkyys on kyllä saatu ihan ok:si, mutta perää ei sitten millään saa rauhottumaan. eilen säädettiin takaanta iskarin pituuttakin vähän lisää, kun oli melkein lyhyimillään, josta pääteltiin, että jospa olisi liikaa jousen päällä, mutta ei sekään tuntunut auttavan. Eli suurin ongelmani on se, että jarruttaessa, kun auto pysähtyy niin auton paino kun siirtyy taakse niin se ei pysäytä liikettä vaan heittää vielä takasin sen jolloin tämä rasittava huojunta efekti tulee. Eli vaikeasti selitettynä: keula niiaa normaalisti pysähtyessä keula, kun nousee ylös ja paino siirtyy perään niin perä ei pysäytä/rauhota sitä niiausta vaan siirtää sen takasin keulalle ja vasta sitten pysähtyy. Kuvio on siis pysähtyessä: etupään jousto,takapään jousto ja vasta uudestaa etupään jouston jälkeen loppuu, kun sen pitäisi rauhottua etujousto,takajousto ja stop. Meijän kakkos autossa Eibachit ja se toimii juurikin niin kuin pitää. Pysähtyessä etujousto ja siintä kun heilahtaa taakse niin ei huoju ei vatkaa yhtään vaan samointein pysähtyy napakasti paikoilleen. En osaa sanoa mikä tossa balanssissa oikein mättää.... Perän iskarin jäykkyyskin on ollut yli kahdessakymmenessäkin napsussa, eikä vaan rauhoitu. Voishan sitä tietysti vaihtaa toiset iskarit taakse ja testa esim orkkiksilla ja tunnustella miten toimii... Alkaa vaan hermo palaa tohon ainaiseen säätämiseen ja toteamiseen, ettei taaskaan muuttunut oikeastaan paremmaksi

Auttakee.....