0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Miten tuo nollaus tapahtuu? Vähä ristiriitaiset kommentit tuosta jysäytyksestä,ei tiedä pitääkö huolestua. Tänään ei sit kertaakaan jysähtäny vaikka varmasti oli öljyt lämpimät laatikossa.
Hommasin ensimmäinen volvoni ja päädyin ostaa volvo xc60 2010 2.4 d5 awd automaatin. Nyt hetken auton omistaneena huomasin tänään kun auton ajaa lämpimäksi niin vaihdetta vaihdettaessa paikalla Peeltä- Deelle auto nytkähtää ikävästi. Ajossa vaihteet vaihtuu todella nätisti. Öljyt vaihdettu viimeksi 106tkm kohdalla ja nyt mittarissa 190tkm.öljyt menossa vaihtoon ensiviikolla mutta mahtaakohan johtua öljyistä? Onko teillä kokemuksia samasta? Kiitos jo valmiiksi vastauksista.
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=129056.0Siinä ainakin yksi aikaisempi keskustelu aiheesta. Aika vakuuttunut olen, että tiivisteremontti on edessä, jos haluaa nykimiset pois.
Oliko nuissa mitään muuta oireita sitte kun tuo jysähys? Tekikö nuo pelkästään lämpimänä?
Jos siin tiivistevika on niin pitääkö uusia kaikki tiivisteet samalla vai jotkut tietyt pelkästään? Ja vaatiiko miten paljon töitä.
Pitää purkaa se vaihdelaatikko. Ei tuota vikaa kannata korjata varsinkin kun muuten toimii normaalisti.
Nonii tänää taas auto lämpimäksi ja taas Alko nytkähtää kun kytkee D:en päälle.
Niinkö arvelet? Eikö riko mitään muuta pidemmän ajan sisällä jo tuommoista pauketta tekee
Tekeekö sen myös silloin, kun odottaa hetken vaihdekeppi N:llä?
Ei riko ja vaikka jollain paskalla tuurilla rikkoo niin halvempi ostaa ehjä laatikko. Mulla on 320tkm ajettu geartronic ja samanlain nykäyttää kuumana. Moottorin vääntötukikumet kannattaa tarkistaa, koska mulla oli halkeillu ne kumet ja parani vähän vaihdelaatikon toiminta kun vaihdoin.
Tekeekö aina kuumana sulla tuota?