6h puuhasteltu putkeen, tuloksena kannatinpalkki ja peräloota ruuvattu kiinni, ajettu koeajo ja todettu että omavalmiste-puslat pelaa.
Justiin passelin jämyt kumit löysin. Yhtään kovemmat ei olis passannu olla sillä nyt 2000rpm kohdalla tuntuu hienoista kumimaista
tärinän johtumista koriin. Eiköhän sekin sisäänajavu. Mielestäni se nykityskin meni parempaan suuntaan, kyllä kärsii paljon paremmin
ajella kolmosella kylävauhteja ilman että tarvii kytkimellä tasottaa hidastuksissa. Nykitys on nyt semmonen pikkuvälys voimansiirrossa
jota ruukaakin vanhoissa autoissa esiintyä aika yleisesti(?) Nuo vanhat kumet oli vaan niin lerput että ne pahensi tuota välyksen tuntua
ja joskus sai koko auton runkuttaan pitkäksikin aikaa kun oikealle vetoalueelle osui ja piti kaasun samana.
Tässä kannatinpalkin osia hiekkapuhallettuna:
Pystyin hyödyntään vanhojen kumien "rungot" joihin hitsasin vielä putkenpätkät joihin uudet kumet passaa sopivan tinkisti ja pitävät ne
aloillaan.
Siinä ois rojut paikallaan:
Tankin huuruletkut ja kaikki muutkin tuli uusittua. Pohjassa olleita pintaruosteita putsailin puukonkärjellä, päälle nakkasin kotelosuojaa
ja kuivuttua vielä massaa, saa nähdä miten tämmönen menettely pelaa, mutta että eipä niitä jaksa tuolta ahtaista koloista mekaanisesti
putsaan.
Sitten kävin vielä tuon mätäalueen kimppuun mikä hyppäs silmille kun poisti tankin täyttöputken. Vastaavan alueenhan jo kuskinpuolelta
vuosi sitte paikkasin. Kiva paikka, kolme peltiä päällekkäin.
Taustalla näkyykin se toinen reikä, isontunut massausreikä
Tämän savotan jälkeen ois enään vaihtaa hammastanko ja saada ne levikkeet sieltä maalarilta niin pääsis näyttään leimasejälle.