Nyt on reipas 100km päästelty pikkusella.

Ja kyllähän se pikkuruiselta tuntukin kun hyppäs merikontin puikoista tähän. Eilen oli totuttelemista varsinkin kun auto ei oikeen osannut päättää kumpaan suuntaan menisi
suoralla uraisella tiellä. Tänään tutkein asiaa ja madaltamisen seurauksena auraus olikin päinvastainen

Vähän ruuvailua ja suoraan menee.
Ei muuta huomautettavaa ole ilmennyt kuin sähkölasit oikuuttelee, ne tuppaa jäämään ylös jos ihan kunnolla sulkee ikkunan.. Mistähän tuo voisi johtua, osaako kukaan
kertoa? Muuten ne toimivat hyvin.
Tässähän lasit toimii hyvin yksinkertaisesti katkasimella ohjataan vain virran kulkua. Virta kulkee ilmeisesti virtalukon releen kautta.
Että voisikohan tuohon oikuutteluun vaikuttaa huono rele/virtalukko? Tämä on joskus tehnyt niin että ei ole sammunut kun on avaimen laittanut off-asentoon.
Keula tosiaan tontittu vielä lisää kun lyhensi iskareita. Pinta on nyt kaaren tasalla ja tollanen kiva etukeno. Tosin nuo vakioiskarit ei oikeen toimi lyhennettynäkään laikkajousien
kanssa. Sukeltaa hyvin monttuun ja vasta montun pohjalla nakkaa ylös. Nyt olisikin suunnitelmissa alkaa hommaan säädettävät iskarit, kimppatilausta pystyyn petes?

Leveämmistä vanteistakaan ei oikeen voi haaveilla ennenku iskarit saadaan hyviksi. Mutta nyt ei pitäs tulla leimalla huomautusta liikkuvista jousista

Tekniikka pelaa kivasti, pyöränlaakerit ja kartaaninlaakerit on hiljaa ja vaihteensiirto on huippukunnossa.