Minkäslaiseen käyttöön talviauto tulee? Itse en tällä välikeleillä ajele enään, ja kattoo nyt vihtiikö lippoja alkaa oikellakaan talvella
raappiin aurojen jättämiin kokkarekasoihin

Joo täytyy nyt kun alkaa tätä etulippaa painamaan, niin merkkailla materiaalikulut ylös niin saa vähän alkua mistä alkaa hinnottelua
suunnitteleen. Miksei niitä voisi tehdä halukkaille, mutta muutaman kympin hintaan näitä ei saa. Muistakaa tosiaan kiinnostuneet että
sivuhelmoista ei ole muotteja tulossa lähiaikoina, mutta ne on nopea tettää/tehdä vaikka pellistä profiilimallilla.
Ja sitä oon kanssa mietiskellyt että taitaa tässä 4 ovisessa olla perce pitempi kuin muissa korimalleissa? Sillon ei takalippa mene suoraan.
Tuli työsteltyä oikeanpuolen kylki pääosin valmiiksi, nyt vasenkin samanlaiseksi ja sitten tehdään pikku viilaukset. Mitoin myös etuosan
mittoja. Tärkeimmät mitat, äärimitat (suorassa korin kanssa) oli 0,5-2,5mm sisällä, voitaneen hyväksyä. Itse spoilerin pokkaus viettää
auton keskeltä kuskin reunaanpäin noin 4mm vinoon. Tämä korjaantunee parempaan suuntaan kun saan tuon vasemmankin kyljen
veisteltyä ja siinä samalla vasemman kulman joka on vielä sinnepäin.
Kuvia oikeasta kyljestä:

Toivottavasti meneepi samaanmalliin jatkossa niin päästään juhannuksen tienoilla painaan etulippaa, tai siis tekemään muottia