Jännä homma että toimii nuinkin möröillä öljyillä. ATF:hän on silti melkosen litrua, erikoista että myös nuinkin jäykillä pelaa talvella. Tällä nyt tuskin talvella
tullaan enään juurikaan ajelemaan, ja tuo laatikko kyllä on pelannu hyvin ATF:llä. Sitä tässä miettiny että jatkaako ATF:llä vai olisko joku parempi vaihtoehto,
kun sellanen pikku oire laatikossa on että olikohan 2 ja 3 pikkusen ulisee, siis semmonen pikkunen heikko ulina kuten vanhemmissa autoissa tapaa. En viihtiny tässä
vaiheessa sen takia alkaa lootaa purkkaan kun pelaakin hyvin. Että oisko tuonne ATF parhain kun on niin juoksevaa vai sitten tommonen paksumpi? Paksumpi saattas
kuitenkin voidella vähän paremmin?




Tässä on nyt tullu korin peräosa riisuttua kokonaan osista. Taka-akseli lähti irti sekä jouset ynnä muuta oheishilpettä kuten jarruputkien pidikkeitä ja tankin lämpöpelti.
Akseli lähtikin ihan helposti, kiitos madalluksen aikana uusittujen pulttien. Motonetin 2 vuotta vanha iskari oli alkanu jo hikoileen

Onneksi tuli kerran hommattua
volvon orginellit pahan päivän varalle.
Aika kätsy:


Lehtijousetkin lähti melko helposti vaikka ovatkin olleet tehtaalta asti kiinni, näin näissä paremmissa vehkeissä :hello:
Jarruputkien mutteritkin aukes, tosin kaksi niistä meni pilalle mutta lähtipä kuitenkin auki. Näköjään ennen vanhaan on jarruputketkin maalattu, eivät ole juurikaan
ottaneet ruostetta.
Harmi vaan että koppa on kuitenkin jonkin verran. Nyt kun kaikki alustan osat on nurkassa niin pääsi rapsutteleen kuprulla olevia alueita, kylläpä sitä onkin, melkeen
alko jo huippaan. Mutta joka paikka on kuitenkin kova. No yhden 5mm x 5mm reijän löysin kuskinpuolen lehtijousen takakorvakon juurelta runkopalkista, mutta on niin
pieni ja hankalassa paikassa, että tälle ei tällä istumalla kannata tehdä kuin hidastava suojaus. Pitää alkaa ennen alustan kasausta tervaamaan nuo pintaruosteet + massa.
Tässäpä vielä kuvaa vaihteensiirron rempasta:

Uudet nylon-puslat pyöräytin sorvilla. Tämä on se pahin paikka mikä näissä menee väljäksi. Vakiopuslat on niin onnettomat että keppi liikku parisen senttiä ennenkuin ihte
siirtotanko lähti kääntymään mukana.

Keppiteline oli ihan päreinä. Sen pystyy paikallaankin hitsaan sisäkautta. Mutta vain 2x2cm alueelta. Teline oli halki hitsatuilta alueilta, lisäksi vähän vahvistusta kuten näkyy.
Vahvikehitsiä on myös alapuolella.
Taka-akseli jousineen ja jarruosineen lähtee tosiaan hiekkapuhallukseen.