Olipa vähän paha päivä sit. Tuntuu että ei tarpeeksi saanu tänään tehtyä. Kirosanojakin pääsi saneleen ihan huolella kun lasinlämmitin perstavu (!!)
Ja lämppärin säätöpaneelin liukusäätimen ohkanen peitemuovi katkesi, se joka peittää nuiden liukusäätimien raon

Lasinlämmittimen juttu on nyt aivan täysi mysteeri. Se nimittäin pelasi kun kasailin tuota mittaristoa ja testailin pelaako kaikki. Sitten kun kaikki merkkivalot
eivät palaneet ja niitä siinä roplailin kuntoon niin eipä jumavita enään lasinlämmittimen merkkivalo syttynyt. Pyörittelin senkin polttimoa vielä ja kokeilin
muitakin mutta ei niin ei. Sitte tarkastin sulakkeen, ok, myös katkasin pelaa. Eikai ny perskele voi ihte vastuslangat mennä?? Kokeillessa näpäytin vaan
muutamaksi sekunniksi päälle että näkee toimiiko kaikki merkkivalot. Ei herranjumala sentään.

Onko tuolle jossain rele ja mitä releitä ne on mitkä
on rattiputken ympärillä? Mutta eihän nyt hemmetti voi rele napsahtaa nuin sopivasti. Vastukselle nyt ei ainakaan virtaa enään tullu mitä mittailin

Voi elämä eihän voi olla tosikaan.
Mutta jotain hyvääkin saatiin aikaseksi. Pitkien/lyhyiden viiksen vaihoin ja alko taas pitkät vaihtuun. Taloudellisuusmittarin letku siirretty imusarjaan ja vedetty
asiallisesti. Mittariston kehys saatu istumaan kohtuullisesti uuteen kojelautaan. Lämppärinpaneeliin saatu vihdoin valot

Hätävilkku siirty siististi mittariston
kehykseen.


Mutta mitä ihmettä teen tuolle lasilämmittimelle? Eikai tässä saa enään nukuttuakkaan.
Huomenna päästään alottaan hifijohtojen veto. Jos viikonpäästä lomalla pääsis tekeen erkkasarjoille koteloita niin oltas kivasti aikataulussa.