Voi olla, mutta mikä selittää luultavasti ehjät ohjurit

Mittarit ja nopeudesta laskettu rpm, pakko uskoa, kyllä tuo kansi vaan kierrättää konetta, alakerta oli kevennetty ja tasapainotettu ja kiilloitettu, sama mikä nyt tulossa kiinni.
Eli muuten sama kokoonpano tulossa, paitsi nokka vaihtuu R->Kg5/6, kaasarit SU:t->45 tuplat, lohko 89,6->92mm, 2"->2,5" putki, vauhtis vakiosta->7kg, ropeeli vaihtui sähköflektiin. Ja tietty M46 kuljettaa, perä 3,9 + torsen. Odotukset on korkealla, 200hp raja on rikottava tällä kertaa

^eipä tossa kyllä kannen lisäksi oikeastaan jääkkään mitään samaa vanhaan, kun miettii tarkemmin

Ei venttiilit sentään yllä toisiinsa, mutta pienimmillään menee kyllä liian läheltä, pahaa jälkeä luvassa jos täysillä laulaessaan ottaa yhteen

pitää perehtyä tuohon geometriaan, tönärit on kyllä sorvissa käyneet.