B20 kone odottaa kasailua, osat on mutta vielä mietityttää... Hyllyssä on S- nokka, joka kaipaisi nyt purstuksia.
M kanget joissa b19K pattimännät. muuttavat b19a kokoonpanon puristussuhteen 8,5 => 10.0
mittailin että pattimäntien reuna tulee 0,5mm yli dekin. Patin tilavuus oli luokkaa 20cc.
laskin että ohuemmalla pahvilla (0,8) ja tuolla hieman lasketulla kannella puristukset painuisivat tuonne 11,5 tienoille, mikä nyt pitäisi alkamaan riittämään tuolle 300asteen nokalle.
vapariruiskua tuosta rakennellaan, eikä e85 ole vielä pois suljettu polttoaineena...
Onko tuo pattimännän käyttäminen nyt ihan tuhoontuomittu yritys? Vai jääkö kannen ja männän väliin liian pieni rako, että nakuttaa heti ja ei kestä...?
Rohkaisua, kun ei ole kukaan tuntunu tälläistä tehneen....
