Morjesta. Luin koko palstan läpi mutta en saanu selvää vastausta tarkoitukseen.
Eli aman b20 johon on kantta laskettu 2.5mm ja kanavat on viilailtu tarkasti, tupla SU:t, peltipakosarja, ja 2" putkisto ja A-nokka. Tuohon pakettiin tarvitsisi parempaa nokkaa, ja kysymys kuuluu.
Tuleeko C-nokalla minkäänlaista muutosta koneen käytökseen. Olisi myös F-nokka tarjolla, mitenkä F sopisi tuohon pakettiin, kärsiikö alakierrosten tehot ja vääntö pahasti, kun auto on jokapäiväisenä käyttöautona kuitenkin ?
A-nokasta kuitenkin haluan eroon. Ei ole vielä kokemusta näistä nokka hommista 
edit. Niin ja tarvitseeko F-nokalla jo lyhentää nostintappeja, tai laittaa tuplajousia venttiileille ?
Nyt on koneessa sitten K-nokka

Kivasti tuli Amatsooniin eloa

Vaikuttaako tuo K tyhjäkäyntiin kun aiemmin hyvin toiminut kone kävi ihan nätisti tyjäkäyntiä. (Tosin kun tossa tovi sitten kärähti kannentiiviste niin kone oli levällään juuri vähän aikaa, ja samoilla purkamisilla vaihdoin nokan). SU:t on kyllä väljät, mutta A-nokalla kuitenkin kävi tasaisesti. K:lla en meinaa saada tasaista käyntiä mitenkään, seilailee rajusti.. Varmaan kaasarit pitäisi korjata aluksi

Millainen ryyppysysteemi tuossa kuuluisi olla, itsellä ei ole minkäänlaista ja oli aamulla tuskaa saada auto käyntiin?