Ok, kiitos tiedosta. Muutenkin varmaan ainakin nokan nopeaa kulumista odotettavissa
Nyt kun tuli mieleen niiin kysäisempä tässä että onko mitään järkevää selitystä että vanha nokka (K) oli muuten ihan priiman näköinen irroittaessa, mutta olikohan nelos pytyn imunenä, oli kulahtanut ihan konkreettisesti, ja sellaiseksi kantikkaaksi, siihen oli muodostunut 3 selkeää kulmaa. Nostoa varmaan puolet enää jäljellä muihin verrattuna ?
Kuluneesta nokasta seuraa myös kulunut öljypumppu ,metallimurut menee sen läpi .
Oljynpaineen laskun huomaa etenkin kuumassa moottorissa .
Pumppu kannattaa tutkia aina kun mahdollista .Oljynpainetta helppo nostaa tarvittaessa .
Yksi hyvä osa mikä kannattaa hommata/tehdä ,mangneettiroppu ,alkuperäisen oljynpoistoropun tilalle.
Säästää oljypumppua mahdollisen nokkavaurion sattuessa . Öljynvaihdon yhteydessä saa myös "pika-analyysin"moottorin "rauta-arvoista" .