Aiheeseen liittyen, tiedä sit kiinnostaako ketään mutta kerrotaan kuitenkin jos vaikka jollekin olisi iloa tästä,
elikkäs tuli asennettua viritysmotti PV:seen joka koostuu seuraavanlaisista osista:
- B18 lohko B20 std. männillä ja kevennetty vauhtipyörä
- B20 kansi 44/38 kisaventtiileillä, kanavat avarrettu, madallettu ja palotilat muotoiltu, HM-osatuonti viritysventtiilijouset ja lautaset,
pakoseetit ja venttiiliohjurit vaihdettu lyijyttömälle bensalle sopiviksi, orkkis keinuvivusto ja lyhennetyt tönärit
- 0.85mm kannentiiviste, 1mm paljerako ja puristus-suhde 10:1
- K-nokka ja vakio nostajat + vakio jakopää
- Weber DGV 32/36 pystykaasutin ja Misab imusarja
- 4-2-1 valupakosarja ja vakioputkisto
- 123ignition jakaja + Bosch puola 3 ohm vastuksella
- sytytystulpat NGK B7HS
- orkkis mekaaninen bensapumppu (AC)
Kone käy ihan hyvin tyhjää (tappikone asteikolla), vääntöä on ja kierroksia löytyy ainakin 6-7 tonnia ajossakin
ja nopeusmittarista loppu asteikko kesken kun oikean jalan vahingossa oikaisi.

Eikä meinaa bensakaan kelvata tuolle koneelle jos ajelee rauhallisesti, eli aika hyvä kone vaikkapa käyttöautoon tai ihan mihin vaan.