B20:n kaasariversiossahan imu- ja pakosarja ovat kiinni toisissaan, mutta kannen kohdalle laippojen välissä on reilut ilmaraot - ilmeisesti ettei lämpöä siirtyisi tolkuttomasti pakopuolelta imupuolelle.
Miten olette toimineet peltisarjojen ja Misabin imusarjojen kanssa, oletteko pyrkineet näissäkin järjestämään laippojen väliin hieman tyhjää tilaa?
Tämmöinen tyhmä kysymys ... 
Ainakaan Marteliuksen pakosarja ja Misab+Weber dgv -paketti ei mene muokkaamatta
tämän paremmin paikalleen

Vingulla tein sitten montun imusarjan pohjaan (varovasti, että ei mene läpi) ja pakosarjaan vasaralla naputtelin pienet montut. Rakoa ei jäänyt sarjojen väliin kuin ehkä 1-2mm, mutta hyvin toimi.
Tuplien Misabeista ei vielä kokemusta, on jo hommattuna mutta en ole kerennyt asentelemaan.
Edit: vähän hätäisesti luin kysymyksesi, ja tarkemmin miettien en vastannut siihen ollenkaan

mutta ei kai sillä raon suuruudella suurta merkitystä?