Juu ihan oikeaassa olitte ja kiitän neuvoista. Ohensin "ronskimmin" ja tietenkin nyt meni sitten liikaa mutta todisti sen että olen ohentanut ihan liian hentoisesti, tuo valkoinen oli muutenkin jäykempää kuin musta vaikka vatkasin sen kyllä hyvin sekasin poralla mutta silti se on paljon tukevampi... minulla myös kahta eri kokoa maalikippoja joissa sekoittaa tämä pienempi 2,5dl on enemmän paikkaansa pitävä kuin tuo isompi puoli litrainen jolla olen noita mustia maalauksia sekottanut... mutta nämä on vaan tekosyitä tietämättömyydelle, nyt tuo valkoinen sumuttui hiton hyvin se vaan kun hölmönä yritin saada peitettyä kerralla sain vähän jo valumaankin... ehkä tämä vielä alkaa luonnistua...
Pistän kuvia kun maali ussakka haihtuu en uskaltanut laittaa poistoa kun pihassa on tuo liisari ei huvita sitä vahingossakaan maalata valkoisilla pisteillä...

Maskeerasin että jää sisäreunaan hento musta raita.

Tarpeita piti hakea lisää ja perkeles olin sen toisen ruiskun laittanut hyllyyn puhdistamatta

no onneksi se oli näitä bilteman halpiksia niin hain kaksi tilalle.

Tämä omasta mielestä parani huomattavasti, käyn kohta heittämässsä toisen kerroksen siihen.

Luulen että ohensin ihan liikaa niin sinne jäi tuommoisa ilmakuplia.
Tässä vähän mallia kun mustat kokeilut enemmän palloja niin valkosella ihan oikeaa viuhkaa tulee...

Luulempa tässä oppineeni enemmän kuin pitkään aikaan, toisen kerroksen koetan laimentaa "oikein"