Pakosarjaan ja öljy/vesilinjoihin käy suoraan mitsun 13C, eli joidenkin versioiden 700-sarjan 230FT:n ahdin, ja 940:sen FT:n ahdin alkaen vuodesta x. Nuita saa aika helposti, ja on sitten "viriahdin" kun on ihan pikkusen vähemmän mikroskooppisen pieni kun tuo sulla oleva 12:nen. Ainoa mua epäilyttävä seikka on tuo etuputken liitoksen sijainti auton pituusakselilla, eräästä jenkkifarkusta juuri tuommosta 12b:tä ihmetelleenä sanoisin että siinä voi muutama sentti olla pituussuunnassa eroa liitoskohdassa, itse liitos on kyllä sama ainakin tuossa yksilössä jonka näin. Tuon pari senttiähän pystyy pakoputkiston kannakkeita ja kenties niitä klemmariliitoksia siirtelemällä pelaamaan, mutta semmonenkin askare saattaa olla tiedossa. Muuten en keksi syytä, miksei 13C olisi bolt-on-osa. Tuommosta 12:sta ahdinta saatkin vähän metsästää, olen nimittäin livenä nähnyt tasan yhden kappaleen.