Saa olla kyllä tosi hyvä kansi jos 12 pesällä nuo irtoaa.
Perus keskiverto vinari tarvii sen #16 ja +1.8bar että irtoaa ton verran.
#12 pesällä oli aikanaan "talvironttosessa" penkin mukaan 402hv E85:llä 1,6bar paineella. Ei mitään spesiaaliosia.
- B230F(X) vakio alakerta 13mm veiveillä, uudet laakerit ja renkaat.
- 531 perussiistittynä, kolmikulmaseeteillä, uudet ohjurit. A-nokka, puristussuhde 9,3.
- K-jetin imusarja suuttimenpaikoilla, 65mm kaasuläppä välilaipalla.
- Suuttimet 783cc Siemens Deka
- Megasquirt I, v2.2 levy. Vakio jakajasytkä megan ohjaamana.
- MAN:in muovipäätyinen välijäähy, kenno noin 530x520x51.
- HX35 jaetulla 12 pesällä, vakio hukkaportti hepattu umpeen.
- Itse tehty pakosarja joka ei ole pulsseja nähnytkään, putket 38mm reiällä.
- 38mm hukkis, Bosch perus muovinen by-pass.
- 3" putki akselin yli, takapönttö ja loppupätkä 2,5".
- K&N kartioputsari
- K-jet painepumppu ja normaali tankkipumppu.
- Innovate laajakaista
Penkissä täysi paine noin 800rpm myöhemmin kuin kadulla. Kuvassa 98E lukemat katkoviivalla, siinä vedossa penkittäjä lopetti hieman aiemmin.
Klikkaamalla isommaksi.
