0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Saat anteeksi kun kenoviivaan tulee keskelle ne ohuet rivat kromisena/hopeisena paikalleen Nyt kun olet tuota takasillan tuentaa jäykistellyt aika isosti, onko mitenkä paha jyrinä ja tärinä esim liikkeellelähtiessä nätisti tai esim kakkosella 1000-1500rpm lipumisessa? Ihan vaan suunnittelen piristetyn käyttöauton tuennan parantamista, mutta jo vakioiden reaktiotangon puslien kääntö kyljelleen tekee selkeän lisäyksen jyrinään enkä oikeastaan kaipaisi moista...
Mitenkä alhaalta tuo ahdin herää? Koitin lueskella mutta ei sattunut silmään juttua ahtimen heräämisestä.Sama piikkaus ongelma oli itelläki penkissä. Villi veikkaus, säädin alkaa leikata syöttöä ennen huippu kierroksia ja näin ollen ahdot tippuu.
Millä kierroksilla ahtopiikki tulee? Karkaako pakopaineet ohi ahtojen ennen piikkiä vai piikin jälkeen?Kyselen näitä ihan vain vertaillakseni vgt ja kiinteän holsetin eroja.
Taitaa vartimailin ajat alkaa kohta 11
Tässä on kyllä munnoo ja tehoakin muuallakin kuin essolla..
Sellainen ilmiö tuli tuosta vahvistelusta ja nylonpuslista että tietyillä kierroksilla ajaessa n.2000rpm alkaa jyriseen ja sisustan pellit resonoimaan... Loppuu kyllä kun kierrokset ovat sopivat. Liikkeelle lähdössä ja vaihdetta vaihtaessa tuntuu joskus sellainen terävä kopaisu.. Mutta niinku jo sanoinkin niin ennen se tuntui siltä että taka-akseli olisi irti