Mitäs vaikutuksia oli?
Itse oon ajellu suosiolla vaan 98:lla.
Starttasin tossa toissailtana sen, kuului "köh köh köh", kierrokset pudotti alle 500r/min ja sammui ku saunalyhty sillä kertaa. Sen jälkeen ei suostunut käynnistymään, kuin vasta tappelun jälkeen starttasi vastahakoisesti. Tyhjäkäynti ravisti ihan hitosti hetken, mut pari kertaa polkasin kaasulla, niin muuttui normaaliksi.
Naapurin kasipätkä alkuviikosta teki oharit keskelle parkkipaikkaa. 3 kertaa se saatiin käyntiin 1½ tunnin aikana kovan taistelun jälkeen, mut sammui in 20s. Loppujen lopuksi se työnnettiin takas parkkiruutuun ja heidän kauppareissunsa näin ollen siirtyi myöhemmäksi.
Taistelun aikana autoon iski hurja hinkuyskä, ja putkesta tuli savumerkkejä rinkuloina. Apuvirran kanssa se saatiin kolmesti käyntiin miun auton avulla.
-Ensimmäinen sammuminen tapahtui kun naapuri laittoi pyyhkijät päälle.
-Toinen sammuminen siinä vaihteessa kun auto oli hetken ollu käynnissä, kone lämmin, mutta naapuri laittoi vaihteen ykköselle. Ei ehtinyt kytkintä nostaa.
-Kolmannen kerran kesken kaasun pudotti itse kierrokset ja tyssähti siihen ku tossu p*skaan.
Seuraavana päivänä naapuri laittoi 98:a tankkiin parikyt litraa, ravisti hetken autoa ja starttas. Lähti ku palmun alta käyntiin, eikä mitään ongelmia.. Sen jälkeen on pelittänyt.