Riippuu paljonko kerralla tankaa.
11 tankkia vs. 250 tankkausta (mihin asti?). 
Tankkaus on AINA 72-80L, riippuen miten tyhjäksi olen tankin uskaltanut ajaa. Alle 70L tankkauksia ei tapahdu muuta kun pakosta, eli tiedän että bensa-asemaa ei ole saatavilla, tai jotain muuta kummallista.
Nuo 11 tankkausta ovat kaikki olleet 75-78L välissä ja tankillisilla päästy 650-780km, riippuen kuinka paljon kaupunkia/maantietä on ajettu. Ja kuten kerroin, verrokkina olevat noin 250 tankkausta bensaa, niin uskallan sanoa että tiedän aika tipalleen miten paljon autoni kuluttaa.
Ja siihen että E10 syö muovit ja alumiinit, aivan puppua, MIKSI sitten brasiliassa on ajettu vuosikymmenet jopa KAASARIautoissa etanolilla, eikös kaasarit ole alumiinia, vai onkos arvon herroilla haponkestävästä teräksestä valmistettuja?
Ja jos se syö muovit, miksi mulla ei ole vuotoa 340DL volvossa 3v E85 käytön jälkee, miksi S90 ei vuoda noin 20tkm käytön jälkeen, ja miksi mylskään vene ei vuoda bensaa? 340DL on galvanoitu peltitankki, S90 on muovinen ja veneessä haponkestävää terästä, eli kaikki eri laadut on varmasti mukana.
Sit mulla on muovi, rauta ja alumiinisia jerrykannujakin, eivät ole ruvenneet vuotamaan, vaikka niissä on ollut E85:sta kuukausikaupalla. Korkkien tiivisteetkin ovat vaikuttaneet kestävän vähintään yhtä hyvin kun bensaa. Yhden kannun korkin tiiviste aina turposi pahasti bensasta, ihme kyllä E85 ei ole tuota vaikutusta... mutta PAHAA sen on silti oltava kun se on jotain "uutta" mielle suomalaisille.

Aivan täyttä hevon*skaa tuo että etanoli söisi KAIKKI muovit ja metallit, siitä olen 100% varma että kaikki kumit eivät kestä tuota, mutta esim. S40 volvon tankin anturin liittimen kumitiiviste ei kestä edes bensaa, vaan turpoaa aivan sairaasti! Hyvähyvä

Eli eiköhän tätä E10 nyt pelätä aivan liikaa ja vatvota sen kulutuksia myös ihan liikaa. Kenet 1,78% kulutusero kaataa konkurssiin? Jos kaataa, vähennät sen pirun pimppisvarvin aina siltä kauppakierrokselta, ni selviät siitäkin kunnialla.