Nostellaanpas tätäkin välillä. Pientä edistystä on tapahtunut siellä ja täällä.
Helmat saivat pintavärin:

Taidan kuitenkin asentaa vasta kun saan takahelmankin samalla paikalleen, tulee aika typerän näköinen muuten.
Kaverilta jäi keltaista lamin-x:ää yli pikku palanen joka päädyttiin sen enempiä miettimättä liimaamaan Volvon sumuvaloihin..


Tuon parempaa kuvaa ei taida olla. Omaan silmään istuu kyllä vallan hyvin tuohon. Ja älkää huolehtiko, en todellakaan rankaise vastaantulijoita ajelemalla sumarit päällä...

Moottorikin on sen verran edistynyt että alakerrasta avasin ja öljysin kaikki laakerit ja lopuksi tietysti kiristin momenttiin. Öljypumpun laitoin myös paikalleen uusien tiivisteiden kera. Hieman tekisi kyllä mieli hommata joku miedosti tiukempi nokka kun alunperinhän oli tarkoitus käyttää tuota tälläkin hetkellä paikallaan olevaa A-nokkaa. Mukavasti nopeuttaisi koneen vaihtoakin kun saisi säätää venttiilinvälykset jo valmiiksi kohdalleen ja kasata jakopään. Mitä mieltä viisaammat on tuosta nokan vaihdosta, onko mainittavaa hyötyä jos tehotavoite on luokkaa 230-240hv moottoritehoa? Kyllähän tuosta noilla perusvirityksillä jotain sinne päin pitäisi irrota?