Nyt kun ollaan taas pyörillään, pitää alusta säätää edes suunnilleen hehtaarilleen, jotta saan kaaret asemoitua nätiks. Siihen tarvitsen taasen akseleille lisää massaa. Kiuasta siis löylyhuoneeseen.

Taitaa vaan olla niin, notta taitaa öljynvaihtoon sisältyä myös uusi öljypohjantiiviste. Saa nähä kuinka pahasti toi kone turpoaa käsiin. Tarkoitus ei oo avata sitä...
Noh, sittenhän se selviää.

Ainakin messinkiharja ja bräkleeni sai jotain näkyvää aikaiseksi. Enpähän sotke itseäni, kun köhnin auton alla. Ainakaan öljyyn

.

Keula sai painoa jousille joten alustaa pääsee ruuvaamaan.
Alkaa sujua rutiinilla koneen asennus. Pienenä poikkeuksena oli havainto korin joustavuudesta. Nyt kun paino tuli renkaille, "levisi" kardaanitunneli n.3mm -> laatikon kannakkeen pultit kahnaavat asennuksessa. Kevensin koneen painon keulalta ja ongelma poistui. No joo. Oma vika. Penkin alla oleva palkki on tekemättä.



Kaikkea pientä ähväämistä sitä onkin.
Toisaalta, mitä mainioin tekosyy laittaa penkki sovitukseen. Kardaanitunnelihan ei ole leventynyt kuin jotain 60mm/puoli!!! , joten ihan aivastuksen verran jännitti sopiiko jakkara konttoriin. No sopihan se onneksi, huh. Äänieristeet, lattiaverhous, turvavyön vastakappaleesta puhumattakaan, taas ei mahdu.. Kivoja haasteita tulevaan.

Alustan säädöt taasen tällä hetkellä nenällään, joka tekee aavistuksen turhan jyrkän etukenon mun makuun. Takapäätä pitää tiputta kuitenkin vaan n.20mm eli menee suoraan ruuvaamalla alustaa. Kunhan ei vaan tuu runkopalkki vastaan
