Kiitokset kaikille kannustavista sanoista

Toisen puolen tolppaa kun rupesin touhuamaan, avasin helman samoin kuin kuskinkin puolella ja löysin tukevan kasan moskaa helman sisältä.

Siivoillaan pois jos vaikka säästyis tulevaisuuden mätähommilta.
Tältä puolen en sitten alkanut kattoa sen kummemmin leikkemään, vahingosta viisastuneena..
Kylkien kiinnityksen leikkuulinjat oli helppo piirrustella peltien mukaan. Laikka laulamaan ja vanha kylki irti

Muistin sitten taas jättää klipseille korvakkeet valojen kohdille! Korkeusasemaa saa sitten taas hetken hakea kun kaikki tukiraudat läksi huitin tuuttiin kyljen mukana.
C-pilari kaartuu alas helmaan asti joten lisäilin siihen kanttiprofiilia lisätueksi ennen kaaren leikkuuta. Alapään jatkoin kuvasta poiketen tukivarren kuppiin asti.


Eipä muuten jäänyt mittään tukia kyljen poistossa tukemaan rengaskaaren oikeaa etäisyyttäkään

. Sitä sitten mittailemaan toiselta puolen(joka onneks vielä purkamatta) ja väkersin pienen tuen kylkeen.

Toisella puolen olinkin jo viisaampi

Molemmat uudet kyljet nyt kiinni ja hollillaan. Puskimen nurkkiin teen korotukset kylkeen asti vielä.
