Kiihdytettäessä ja paikoillaan ryntäyttäessä. Missä mahtas olla vikaa. Onko vaan karstaa putkessa vai vakavampaa? EGR-järjestelmässä on ilmeisesti joku häiriö kun polttaa moottorin häiriövaloa.
Mulla tuo Tdi kyllä savuttaa kiihdyttäessä reilusti, ryntäytetty ei ole kuin katsastuksessa ja sinne mä ajelin "paikat puhtaaks".
Eli yleensä ei ole vika vaan ominaisuus. Mutta voihan sulla silti olla "vikaakin".
Eikös sen ajoituksen muuttuminen pitäisi sytyttää moottorin häiriövalo, tai onkohan se lopunperinkin valon syttymis syy. Nyrkkipajassa ei taida osata lukea vikakoodeja. Sen remmin vaihtovälihän on jotain 30 tai 60 tkm tkm. Jakohihnan vaihtoväli 120 tkm näissä -99 ja nuoremmissa TDI:ssa.
-99 eteenpäin pumpunremmin vaihtoväli on 60tkm.
Koskas se remmi on viimeks vaihdettu ja lähteekö käyntiin normaalisti?