Säännöllisesti käyty koppaa katsomassa, kyyllä se siellä etenee

Kontin luukun nappasin sitten mukaani kun lukkolaitteen kiinnityspulteista oli kontin runkopelti lähtenyt halkiamaan, joten halkeamille tuli näytettyä kemppiä:

Vpartsilta tuli tilattua tähän uudet sumuvalot kun vanhat oli jo niin roskiskamaa, laatikosta paljastuikin yllätys kun ei tullutkaan tilattuja tarvikeosia


Keulamuovillekkin tuli tehtyä taikoja kun se oli niin hirviän näköinen, ajovaloille riitti pelkkä pesu. Tulihan siitä huomattavasti paremman näköinen


Ja perästä paljastui purkaessa semmoinen ylläri että vasen takaiskari oli oksentanut sisälmyksensä pihalle, suurella todennäköisyydella meni iskaritestissä kun ei sitten nosturilla ollut vielä havaittavissa ja sen jälkeenhän tämä meni talliin. Hyvin ajoitettu että sai puhtaan leiman

Tuli sitten laiteltua yhteistyökumppani
Futurezille sähköpostia ja ratkaisuna ongelmaan laittoivat sitten kovan paketin:

Palvelu toimi todella hyvin, keskellä yötä vastasivat ensimmäiseen sähköpostiin

Ei ollut aivan click&play tämä tilaus kun tuli muuttujia matkaan mutta tilauksen etenemisestä infottiin hyvin sähköpostin välityksellä, voin suositella
Taakse tuli nyt sitten sarjan 4kg vakiojousien sijasta 7kg versiot farkun perää kannattelemaan kun nyt viiden vuoden aikana tuli koettua ettei nuo 4kg-jouset mitään kuormaa saatikka matkustajia kanna, sedanissa voivat toimia ihan hyvin.
Alustan suhteen tuli pohdittua montaa komboa, KW olisi miellyttänyt mutta eteen olisi melkein vaatinyt kaphelken uniball-yläpäät tai sitten olisi pitänyt hankkia vaihtoehtoisesti uudet kääntölaakerit ja tukikumit, hintaa olisi sitten kertynytkin tuolle vaihtoehdolle riittävästi. Katsoo nyt miten tuo BC alla toimii, ei pitäisi ainakaan näin kesäkäytössä ihan niin kovilla olla, kestihän D2 viisi vuotta ympärivuotista ajoa ja etupäähän on edelleen aivan kunnossa