M90 laatikoita on tuon koneen perään sopivia 940TDIC volvosta. 1000e keikka on sovittaa sellainen, onko sen väärti jääratapeliin?

M90 sopii suoraan koneeseen kiinni, kunhan ensin löydät 940TDIC perästä sellaisen, on meinaan vaan 1994-1996 mallivuosina. Muissa 200/700/900 TD koneissa on M46 tehtaalta tai M47 jonka joku on asentanut jälkikäteen. Vaparidieselissä löytyy ihan M47 laatikkoakin.
Getragit bemarien perästä on lähes samanhintaisia sovitella, jos et tietenkin ilmaiseksi saa soviteosia, laatikoita saa 300-600e hintaluokassa kuten M90 laatikkoa, siihen kaavelin vaihto tai sovitepala 200e ja uus kytkinlevy lisäks ja kardaanin vaihto kussakin tapauksessa.
LT:n vaihteisto tuskin on millään tavoin parempi kun tuo M47 joka sulla ilmeisesti on, vaikka käykin koneeseen varmasti kiinni.
En ainakaan voi väittää että ZF laatikko E36 bmw:stä on parempi vaihdoiltaan kun M47, ZF loota on vaihtotunteeltaan ERITTÄIN epämääräinen, eikä se vaihtonopeuskaan nyt oleellisesti parempi ole. Tämän voin vahvistaa kun samassa autossa olen kumpaakin lootaa kokeillut. Sama ongelma on E36 bemarissa kiinni ollessaan tuossa laatikossa. Ainoa missä tuo ZF loota pesee volvon M4x lootat on väännönkesto, 420Nm vs 700Nm+.