Minulla on aika huomiseksi Porvoon Autosalvan huoltoon jolloin luetaan vikakoodit ja katsotaan mitä auto kertoo ongelmaksi. Mysteeri on, että äsken käynnistin auton niin valo jäi palamaan, mutta infonäytön vaihteisto huolla pian tekstiä ei enää ilmestynyt!!! Aika mystistä on. Sain autosalvan teknisestä neuvonnasta tukea käsitykselle jonka mukaan voin ajaa auton sinne. Huoltoneuvoja sanoi jopa itse, että ajaisi jos auto olisi oma.Tuosta öljyvuodosta mietin lähinnä, että miten se edes voisi vuotaa kun eikös se ole sellainen laatikko, johon ei alunperin pitänyt edes vaihtaa öljyjä koskaan. Eli ei siinä pitäisi olla mitään proppua tai muutakaan mikä vuotaisi. Minä mistään mitään tiedä, mutta näin huollossa kertoivat kun öljyt viimeksi vaihdettiin. Joutuivat kuulemma imemään öljyt pois ja vaihtamaan ne huuhtelemalla. En myöskään ole huomannut minkäänlaista vuotoa missään. Eikö sen pitäisi näkyä auton alla tai alusmuovin päällä??? Lisäksi tuo autosalvan mies sanoi, että jos öljy olisi vähissä romahtaisi öljynpaine eikä laatikko toimisi tai ainakin toimisi todella huonosti. Mun toimii kuitenkin ihan normaalisti. Jännä nähdä mitä autosta paljastuu!